Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

Fuel Βενζίνη Online GREEK ONLY





-GREEK APPLICATION ONLY-
Μάθετε, με τις πληροφορίες του Υπ. Οικονομικών, τις τιμές των βενζινάδικων ανά νομό/δήμο.
Μην μου ζητάτε ΥΓΡΑΕΡΙΟ. Μόλις το βάλει το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ θα το βάλω και εγώ. Τα δεδομένα τα παίρνω από το υπουργείο και όχι από το κεφάλι μου.

Υποστηρίζει πειραματικό χάρτη google με τις τοποθεσίες όταν είναι διαθέσιμες (η ακρίβεια εξαρτάται από τα δεδομένα του google).

Υποστηρίζει GPS.

Υποστηρίζει λίστα βενζινάδικων από το pois.gr - εφόσον έχετε σήμα GPS και είναι γνωστή η τοποθεσία που βρίσκεστε.

DISCALIMER: Καμία ευθύνη για την εγκυρότητα των πληροφοριών. Οι πληροφορίες παρέχονται από το Υπ. Οικονομικών (http://www.fuelprices.gr) και δεν έχω την παραμικρή ευθύνη για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία ή τις διευθύνσεις.

Οι πληροφορίες για τα βενζινάδικα στην περιοχή παρέχονται από το pois.gr Και δεν έχω την παραμικρή ευθύνη για την εγκυρότητα, την αξιοπιστία, την τοποθεσία, ή την σκόπιμη ή μη συμπερίληψη ή μη συμπερίληψη βενζινάδικων/εταιριών.


Download application here : Android Market


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...